Hemma, men inte ledig

Är hemma även idag.
Inte riktigt sjuk, men inte riktigt frisk heller.
Försöker fixa med lite småsaker, men blir svettig och slut av det mesta.
Funderar på att ta ut lite semester.
I mitt hemmakontor (se ovan) försöker jag att åtminstone hålla efter mailen. Har fått en handledningsfråga som jag nog ska titta på idag. Problemet är att det snart är jag som har löst uppgiften :-( Tror inte den uppfyller kraven ännu heller.
Kompisen i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn jobbar i alla fall tappert och verkar inte bli svettig för det.
Skolbarnen har sportlov och njuter av det. Skönt för dom, som normalt har en hektisk tillvaro. IB-säsongen är snart slut nu, bara två matcher kvar i serien.
Sedan vet jag inte vad som händer.
Antar att jag inte ska tvätta dessa matchställ mer.

Kommentarer
Postat av: Kristina

låter inte bra . Men kan du inte vara sjuk
skriven som andra dödliga utan måste du ta semester för vara sjuk? I så fall är det inte klokt.

Vila o ta det lugnt så du är på benen till lördag

2013-03-05 @ 18:50:36
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Satu//Me and My Baby Dolls

Tack för att du kikade in hos mig :) Hur mår du?
Ha en fin dag :)

2013-03-07 @ 12:23:39
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0