Allt är fruset?

Den här bloggsajten verkar ha allvarliga problem tycker jag det verkar som. Väldigt svårt bara att ladda om sidor. Kommer det att gå att ladda upp bilder??
 
Nja här händer det inte mycket...

Jo, helt plötsligt lyckades det??!
 
För ett par dagar sedan upptäckte jag att det brusade omotiverat i rören nere i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
 
Ånej, vi hade glömt stänga vattnet till utekranen i höstas.
Jag skruvade allt jag kunde, men starkare personer måste till.
 
Kom på att jag behövde baka nya frökex, eftersom de är riktigt bra att ha i skafferiet. T.ex. om middagen behöver kompletteras, eller till kvällsteet.
Hittade inte mina pumpakärnor, så det fick bli melonkärnor igen.
Nu rutade jag upp plattan innan jag satte in den i ugnen.
Verkar ha fungerat bra. Behövde inte olja papperet heller?! Glömde och det blev helt ok ändå. Kanske för att varje bit var så liten och papperet inte drogs ihop så mycket.
Annars händer det inte mycket. Försöker titta lite på den presentation jag ska göra med en kollega i morrn'.
Känner mig lite osäker på vart vi vill med den. Vi har mycket att prata om, men kanske inte en helt klar linje.
 
Men i vanlig ordning är det stora problemet just nu att jag inte känner mig riktigt ok.
Ska jag behöva försöka kontaka och få hjälp av VC?!
Inte kul.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gå nu till vc de är ju inte farliga och du har dragit på detta så långe nu. Tack för igår så kul äntligen få ses

2013-03-12 @ 23:36:30
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0