Äggen brinner

Så har ännu en dag passerat. Inga nyheter från Shanghai, men Skövde verkar bra!
Har precis tittat på avsnitt 7 (av 10), av den danska srien Brottet. Missade det i söndags och om en halvtimme kommer avsnitt 8. Det här med "Play" har faktiskt gjort det möjigt att se långa serier utan att behöva passa en viss tid en viss dag. Oftast går det bra, men det är trist om det är helt kört för att man prioriterar något annat en gång. Det var det jag gjorde i söndags.
Passar på att elda ljusen nu när mörkret fallit på.
Tjejerna drog till gymmet, barnafadern har varit ute på löptur idag, men jag har vilat och surat.
Satsar på att ta mig dit i morgon och se hur det känns.
 
Hoppas det blåser mindre i morrn', så kanske man kan ta en kopp ute. Hoppas också att jag får tilbaka lite ork. Vad i hela friden kan det vara??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0