Trevlig middagsutflykt

Var uppe tidigt för att säga hej till sonen, så då hann jag småstöka ite.
Klippte gräset och tog sedan med korsordet och lite lunch ut på gräsmattan. Sista gången ute??
Sedan var det dags för träningspasset. Har ju vilat fredag-lördag.
När jag kommit tillbaka och duschat var det det dags att dra in till stan för att äta med hamburgardottern och nyinflyttade bf'n.
Vi gjorde det enkelt för oss och köpte hämtpizza etc.
Hemmadöttrarna hade redan igår slagit till med en ambitiös chokladpaj, som vi hade med oss.
En gräddad botten av cheesecake-typ, med en kraftig chokladkräm ovanpå.
Den serverades med vispade grädde ovan på.
Jag smakade en liten bit och det var smaskigt.
 
Nu är vi tillbaka hemma igen och jag gluttar lite på The Bourne ultimatum. Sett den förut, men är lite förtjust i den här serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0