Jag fattar ingenting :-(

Nu har jag varit iväg igen. Inte kul idag heller :-(
 
Varvar pass från ett tidigare skede i träningsplanen för att försöka hitta tillbaka och kunna hoppa på den igen. Långa, korta och intervaller.
 
Men jag vet inte vad som är problemet. Orkar inte det tempo jag borde ligga på, svetten lackar och pulsen ligger för högt för det tempo jag faktiskt kör.
 
Idag blev det en medellång sträcka med successiv tempohöjning upp till den nivå jag bestämt innan och sedan motsvarande sänkning tillbaka. Kör 500 m i varje tempo.
 
På jobbet har nu vägledningssamtalen klingat av, men inte upphört?!
Åtgärd ett har därför legat på kursadministration inför höstens kurser.
Lokalbokningen är inte att skämta med!
Snarast tar också granskningarna av valen vid.
 
Under tiden pågår exjobben för fullt, med diverse insatser av handledarna.
Mittseminarium nästa vecka! Och vi som just har börjat...
Och vips är terminen slut?!
 
Nu är det bara att blaska av sig och störta i kojjen.
Planerat att dra till gymmet i morrn' igen.
Försöker hålla igång enligt det mönster som finns i träningsplanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0