Jag är ett praktexemplar!

Igår fick jag nog och ringde till VC. Fick en läkartid samma eftermiddag.
??!
Han var mycket noggrann (tror jag): hjärta, lungor, blodtryck, blev bländad i mina örongångar (hade visst en ovanlig vinkel). Frågade om mina vanor och mitt tillstånd: sömn, mat, mage...
Ingenting!
Vilket väl i och för sig är positivt.
Bortsett från att jag känner mig hängig då.
Fick lämna tre rör med blod innan jag gick. Jag kan bara konstatera att jag var lättappad. Tydligen blir man bara underrättad om de hittar något. Försökte föreslå att jag gärna tog svar via mail om allt var ok. Men nej då, så modernt var det inte.
Nog om detta.
 
Bill&Bull kör ett detox-program den här veckan, viket gör att middagsmaten blir lite spretig. Bill&Bull-fadern är inte helt förtjust i merparten av ingredienserna i programmet, så... Idag åt vi rester från påsk, han värmde skinkpaj och jag fick pressa i mig lite fläskfilé.
Efter middagen blev det kaffe med avec!
Nu sitter jag och tittar på Grillfors vs. Petterström (Linköping - Skellefteå). Skellefteå leder med 2-0 borta efter två perioder.
Men jag är fortfarande sur över träningsplanssabotaget.
Jag som tyckte det hade börjat gå åt rätt håll.
Vilar även idag och känner efter lite i morrn'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0