Är det dags att bryta ihop nu?

Så här blir det om man har speglar runt och ovanför sig.
Tog en halv ledig dag på förmiddagen. Efter klippning, slingor och lite flanerande på stan åkte jag hem till GodaVännen. Premiärbesök i växthuset, med kaffe och avkopplande GodaVän-prat.
Mitt i alltihop kom världens hagelskor.
Barnafadern steg av på vägen hem för att göra bort sin springtur.
Efter middagen var det dags för mig att dra till gymmet.
Fortfarande träningsvärk efter intervallerna i tisdags, så det fick bli ett kortare pass. Inte ens det gick riktigt bra.
Det känns som att det går sämre och sämre :-(
I morgon har jag semester!
Ingen träning i alla fall.
Lägger in eländet i RK och gluttar på diverse crime stories.
Borde duscha och sova. Jaja, kör väl på det då...

Kommentarer
Postat av: Kristina

men hur kunde jag missa att du varit till frissan, det är nog den stora stressen av allt strul med ass som gör mig helt ouppmärksam.Förlåt.
Jättekul se dig i all fall.

2013-04-26 @ 19:22:53
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0