Inget särskilt

Fullt upp hela dagarna, och ändå hinner man inte riktigt med.
 
På kvällarna är det också fullt upp.
Korsord som skall lösas, sudokusar att avsluta.
Har haft ett visst problem att hålla undan dagstidningarnas tillgång på aktiviteter. Därför hamnar en del överblivet material på golvet bredvid sängen.
 
Har precis satt igång en proppandes full maskin i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
 
Pratar med Shanghai-dottern på Skype.
Inte helt nöjd att det är gratisboende som dyker upp med en allt tätare frekvens.
Jag förstår henne.
Hon håller på att packa för att ta en tvåveckorssemster i Spanien.
Verkar överhängande att sista natten blir på hotell.
 
Massor av ärenden hela dagarna. Idag hade jag flera spontana stvlbesök och flera bokade. Planeringsmöte för att semnarium vi ska hålla till veckan. Har cyber-möte på måndag eftermiddag på den kurs jag går. Jag har inte förberett mig ännu :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0