Otålig!

Nu är jag verkligen nyfiken på mina nya tulpaner.

De har jobbat på, men jag kan inte se några stjälkar och knoppar ännu :-(

Jo, kanske ändå nu när jag tittar lite noggrannare :-)

Känner mig tyvärr lite hängig efter Pragturen. Halsen har varit ett orosmoment ett par dagar, så jag använder som ursäkt för att inte gå till gymmet idag. Det dumma är ju att kortet snart går ut och då var min tanke att inte vara inomhus på ett tag. Det är nog en rejäl fördel om jag hinner med lite mer intervallträning innan farthållningen hänger uteslutande på mig.

Skönt att vara hemma och bara dega.

Jag borde kanske ha räfsat lite... men å andra sidan kommer ett par lediga dagar i slutet av veckan, så det blir nog bra då.


Kommentarer
Postat av: Kristina

låter inte bra med halsen. Gurgla med salt. Tur att du var så klok att du inte tränar med förkylning i kroppen. Jag tror dina tulpaner kommit längre upp än mina. Är bara mina röda vårtulpaner som blommat än men de är alltid tidiga. Ha en bra helg krya på dig

2012-05-12 @ 23:08:41
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0