Kan det bli mer rätt?

Tuplipanerna vägrar att slå ut trots det strålande solskenet i helgen.

Dessutom vägrar de att bli skarpa (visst känns det här bekant)?!

Mina tappra krukväxter stod i alla fall stilla så pass länga att jag lyckades få hyfsat skarpa porträtt:

Färgen är förstås ingen slump. Lila/vita har alltid varit mina favoriter.

Känner mig otroligt påverkad av något, troligen pollen eller liknande.
Ögonen har kliat något så infernaliskt och näsan har exploderat lite hur som helst.
Med det vill jag ursäkta bristen på inspirerande inlägg om träningsverket.

Fotbollsdottern har match 20.30, så jag ska nog pallra mig iväg dit.
Massor av kläder och minst en filt blir det för att inte bli helt utkyld.
Kanske dags för laget att producera några mål?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch har de fått pollenallergi.Det är tydligen värsta året sen man började mäta. Köp medicin på apoteket . Håll dig inne tills det lättar krya på dig

2012-05-28 @ 23:20:34
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0