Jag är räsersnabb!

Bilderna är tagna 14.12.05 och 14.15.47 -> uppackad på 3.42

Så nu går jag på klockan igen.

Kör en massa specialtvättar, som tar 30-45 minuter.

Då är det praktiskt att ha en timer som påminner om när det är klart.

På det sättet hinner jag mer :-)

 

Middagsmaten blev en riktig favorit: strimlad lövbiff, färsk pasta och ostsås.
Enda problemet är att allt ska gå snabbt och vara klart samtidigt.
Tack och lov fick jag hjälp av en dotter, mycket uppskattat.
Receptet är rivet ur lokaltidnigen, så för att ha det kvar har jag nu tagit en bild av det.

För en liten stund blev det tomt här, tjejerna drog på fysträning med nya IB-laget och min bättre hälft kom lite senare efter dikesstädningen.


Dikena är nu rensade och det verkar  bli ett avsnitt av Vita huset (West wing).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det såg gott ut. Blev grill här. Du är racersnabb. Jag ogillar packa upp . Ha en god natt

2012-05-13 @ 22:08:51
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0