Gårdagens shopping

Igår jobbade jag på förmidagen och tog ut en halv ledig dag på eftermiddagen.

Hade flyt och kunde växla Tjeckiska Koruna, eftersom man verkar behöva kontanter i ovanligt hög utsträckning.

Sedan svingade jag förbi på Indiska på ren rutin. Man måste försöka scanna av affärer om man ska ha lite flyt nu och då.

Och tänk!

Jag hittade fyra saker som jag kunde tänka mig att köpa.

Köpte två toppar av sommarkaraktär.

Sedan iväg till för nästa planerade handlingsförsök.

Tyckte att det började bli dags för en ny resväska.

Och tänk!

25% på en väska som var lämpligt stor (och lite rolig design).

Efter det tog jag chansen att åka till GodaVännen för en kopp kaffe och så mycket prat vi kunde klämma in :-)

En ganska lyckad utflykt på det hela taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0