Utresa

Tillbringade ett par timmar ute i solen, och hade det:
Så var det dags för första utfärden.
Lyckades hålla packningseländet under kontroll: Tog min stora väska och bara proppade ner.
Ville ha med datorn och normalt är alla tillbehör riggade i ryggsäcken, men jag ville inte ha ett kolli till att kånka på på tåget... så jag la ner hela ryggan i resväskan :-P
Kläder för alla tillfälen, möjligen inte för alla väder.
Bara två par skor t.ex.
Nu sitter jag och försöker nå världen utanför med hjälp av en darrig uppkoppling där Telia får leverera nätet via ajfånen. Telenors mobila bredband klarar det inte i detta svarta hål av kommunikation. Antikommunikation helt enkelt. Bilder kan möjligen få anstå verkar det som....
 
GodaVännen drog också iväg, fast åt ett helt annat håll. Hoppas lördagsevenemanget blir till glädje för alla medverkande och gäster.
Nu packar jag ihop det här sega eländet, bilder får bli i morrn', typ.
Update: glitsch i väven 120706 23.03 lyckades jag ladda upp bilderna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0