Tillbaka hemma (igen)!

Jaha, ännu en dagsutflykt avklarad.

Kul att träffa makens faster och farbror, som vi alltid har trevligt med.

Hans kusiner var oxå där såklart och de är oxå roliga att prata med. En av dem är riktig globetrotter och bor numera i Moskva och ska undervisa i svenska till hösten.

När vi kom hem blev jag pga ett rent misstag meddragen på ett träningspass med intervaller.

Tja, jag gav efter för träningsfacistens påtryckningar och tog på mig att sköta klockan samtidigt som jag deltog. På det sätet är det lite mer förståeligt att man inte springer precis lika hårt som övriga deltagare.

OK, svettningen indikerar att jag inte fuskade alltför mycket. Man blev påjagad av den plikttrogna hela tiden! Hon är nu hemskjutsad till stan och jag tar till nödlösningen: ett drygt två månader gammalt korsord från jobbet. Söndagskrysset är nämligen avklarat, fixade det mesta i bilen på väg söderut. Tack och hej, leverpastej. --FF


Kommentarer
Postat av: Kristina

kul att ni hade det trevligt. Far nu till det mindre trevliga, cellgiftet o en icke trevlig doktor. Hoppas komma hem i kväll

2012-07-16 @ 08:31:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0