runSemester(torsdag, gräsmatteutsikter)

Nu är jag väldigt sugen på ett par gräsmattedagar!
Utsikten:
Ser inte alltför lovande ut.
Då är risken överhängande att jag måste hålla ord och ta fram dammsugaren :-(
Kaffe hos GodaVännen lockar mer!
Sonen och jag tog oss iväg till spåret i alla fall, och det här gången kändes det lite bättre och tiden var också lite bättre. I söndags när vi intervallat tvingade träningsfascisten oss latingar (sonen & mig) att köra ett fyspass efter intervallerna.
Idag pressade en av de andra träningsgalningarna oss igenom det igen, eftersom hon redan kört det själv satt  hon och tajmade oss.
Men det retar mig att jag fortfarande att jag blir så energilös när jag springer...
 p.s.
Hur gärna skulle man inte ha ett dylikt trädäck och flera uteplatser?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Solen skiner i stan ,kaffet kan serveras ute.Dammsugaren går inne och tvättmaskinen är igång dock inte av mig, Jag vattnar i växthuset.Sonen bokar biljetter o dottern jobbar.

Du är otrolig som orkar springa,hoppas vi ses om du ej springer bort dig mellan H o stan

2012-07-20 @ 11:43:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0