runSemester(tisdag, sol)

Japp, så var vi igång med den sedvanliga semesterverksamheten.
Sol och blå himmel => gräsmattan!
Har nog lyckats sola över de ränder jag av misstag skaffade mig till midsommar. Det var inte så varmt i början då, så jag tänkte mig inte rikitigt för.
Tackar för erbjudandet om kaffe och frökex från Kollegan, det kan mycket väl bli av. Inte minst med tanke på vädret:
Förutom timmarna i solen, kom jag mig iväg till spåret ikväll. Det kändes inte bra (vätskebrist?), men det var inte sämre än vanligt tidsmässig, trots att jag tog långa turen.
För kvällsaktivitetn hade jag kommit på ytterligare en bra film med Tommy Lee Jones: Klienten.
Så nu har flickorna och jag har sett den tillsammans.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Inser hur tungt det varit när jag inte ens läst din blogg vilket jag alltid gör. Var hittade du det snygga linnet?
När far du på begravningen?

2012-07-04 @ 17:54:00
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0