runSemester(tisdag, sol!)

Va'?!
Helst plötsligt blev det gräsmatteläge, tvärtemot alla prognoser.
Snabbt kastade jag mig ut och solade. Först fick det lov att bli framsidan eftersom det var så blött i gräset. Sedan baksidan, så länge jag orkade.
Med anledning av solen bestämde vi oss raskt för att grilla kycklingspett. Det blev färsk lök, köttbullar och paprika oxå.
Jag hann klämma in bakningen av ett ett brytbröd att ha till middagen.
Alla nöjda!
Nu sitter vi tre stycken med våra datorer och har SÅÅÅ trevligt tillsammans.
Har utmanat sonen på träning, så det lär bli en tur om trekvart ungefär. Jag gjorde ett tugnt igår, så det blir lite lättare idag. Orkar inte ta ett intervallpass :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0