runSemester(måndag, kväll)

En halvskaplig dag.
Några timmar i solen, fast särskilt varmt var det inte när molnen drog in.
Försökte leta ett par vita 3/4-byxor på närmaste köpcentret.
Ingen framgång :-(
Men vädret lockade till uteäande, så vi körde ofrusna hamburgare.
Jag försökte mig på att göra egna hamburgerbröd, ser lite kul ut men ok :-)
Det har dykt upp en blomma på den nyplanterade nävan! de är verkligen söta och kommer säkert att bli en trevlig marktäckare. Däremot verkar hoppet vara ute för den blomma som jag glömt bort två gånger. Jag verkar inte kunna lyfta blick över huvudhöjd.
Snart måste jag börja igen med det där som jag verkligen inte gillar: packa. Blä.
Hoppas det blir bra väder så vi kan ströva runt i huvudstaden utan att frysa och bli blöta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0