runSemester(fredag, tempoproblem)

Ännu en dag av samma icke-väder.
Jag har nu plogat en del jobb framför mig igen:
Delvis beror det att jag varit bortrest, men i huvudsak är orsaken solbrist.
Korsord == gräsmattegäromål!
Det var i alla fall väldigt skönt att sova i sin egen säng i natt. Jag har insett att jag är väldigt beroende av att ha en bra kudde. Huvudstadshotellet vi bodde på hade inte så bra kuddar :-(
Då får jag ont i nacken. Kollegan brukar ta med sin egen kudde på resor, vilket börjar kännas alltmer som en riktigt bra idé även för mig.
 
Hur var det nu med dammsugaren?
Skjuter upp det en stund genom att ta ur sänglinnet och ta en tur ni-vet-vart. Det syns solglimtar, så det finns lite hopp för korsorden.

Kommentarer
Postat av: Den upplysta stenen

Kom hit och lös korsord!

2012-07-20 @ 13:30:21
URL: http://midnightspecial.blogg.se
Postat av: Lena

Nu har jag också kommit hem (från stugan), så det blir den egna sängen inatt. Och jo, jag hade med mig min kudde som vanligt. Och både müssli, frökex, mandelfrallor och mandelmuffins.

2012-07-20 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0