runRun(tisdag)

Vi var tre som drog iväg på en landsvägstur. Sonen, Bill och jag. Bull fotbollstränade.
Jag siktade på en lagom lång tur som skulle se till att jag inte kom tillbaka efter de andra två, som tog den längre turen (tog jag igår).
Kom hem lagom i tid för att se OS-krönikan för 2008. Inget roligt OS för svensk del.
Kallur kom inte över första häcken. Där och då visar sportjournalistiken precis hur dålig den kan vara. Jag tycker att det är så fruktansvärt respektlöst att fråga henne hur det känns, bara några minuter efter att finalen sprungits. Frågor om framtiden!!
Respektera att det är en akut katastrof och låt atleterna vara ifred med sina egna känslor.
 
När jag kommit hem var jag tvungen att prova att fånga färgerna på himlen. Fantastiska skyar.
Duschad med en kopp grönt te, avslutar jag nu kvällen med lite nätande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0