Hemma igen

Hemma igen.
I alla fall tillfälligt.
Kände mig tvungen att åka in till jobbet för att fixa en grej, så urdumt att läsa jobbmail på semestern.
Fick kaffe hos och hämtade dottern för att åka till stora elektronikaffären. Hon behöde en ny telefon och jag ingenting. köpte ändå ett skal till ajfånen som var dyrare än hennes mobil?!
Fint idag, men det blir visst regn i morgon.
Därför passade vi på att grilla. Gott kött och gott till. Enkelt!
GodaVänenn med make kom förbi för att köra två snabba tvättmaskiner i väntan på sin nya som kommer i morgon. Trevligt, det är länge sdan de var här.
I morrn' ska jag baka bullar till mammas födelsedag (om det inte mot alla prognoser blir sol).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack så underbart mycket. Nu är kläderna torra och nedpackade och befinner sig någonstans mellan Skellefteå och Piteå. Han blev jätteglad över att vi har en sån vän som du. Tack för det goda fikat med.Antar du bakar med tanke på vädret, jag röjer, det tristaste jag vet. Ha en bra dag

2012-07-10 @ 11:50:03
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0