Dagen strax slut

Fått en del gjort i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
Dessutom hade sonen och jag en deal om att ta en springtur idag.
Han drog iväg just före middagen, men det var ingen option för mig.
Min fick bli efter middagen istället. Körde ett landsvägslopp med början 20.00
Regnet höll uppe hela tiden, så jag tittade lite på blommorna när jag kom tillbaka.
Byskvaller (ö.v.), rabatten (ö.h.), strandiris (n.v.) och den jag inte vet (n.h.).
Ska bli så spännande att se vad det blir av den okända. GodaVännen, vet men kom inte ihåg namnet när hon var här.
Allt växer rätt bra just nu av regnet. Men snart tror jag solen måste hjälpa till. Prognosen för i morgon ger ett litet hopp:
 
Rantandet gick väl sådär, kände mig rätt orkeslös, men farten var lite bättre än känslan i alla fall.
Får väl vara nöjd så.
Trist bara att det blir en sådan mental kamp istället för att kunna ta ut sig fysiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0