Tomt

Efter garageinsatsen vilade jag inte så länge, utan satte igång att stryka på mina panellängder.

Som om det hjälpte :-(

Snacka om att strykning är förspilld kvinnokraft!!!!

Fixade lite i köket och sedan gick brudarna och jag iväg till gymmet.

Hallen är numera ihopbyggd med den nybyggda skolan och

på vägen ut passerade jag detta konstverk:

Jag blev vemodig, det stämmer till eftertanke....

Filmen The girl with the dragon tatoo var helt ok.
Inte så mycket bättre än den svenska dock, som hävdats av en del kritiker.
Lurigt när man inte pratar svenska i Sverige t.ex.
Tidningsurklipp var ibland på svenska och ibland på engeska. Dagboksanteckningar på engelska.
Tveksamt.
De flesta namnen fick de dock till hyfsat svenska uttal på.

Nu är det lagomt att göra kväll. I morgon som vanligt: innebandy med damlaget, vilket brukar sätta sin prägel på i stort sett hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Strykning är rogivande, då säger väl du att det är för att jag inte kan det längre som jag minns det så. Bra stänkt, vilande i plastpåse brukar det gå bra

hoppas dagen blir bra kram

2012-02-12 @ 15:09:44
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0