Slut ledig dag

Den lediga dagen lider mot sitt slut.

Drog iväg till gymmet när döttrarna gått till IB-träningen.

Det finns många saker att trötta ut sig med.

Sprang, utan intervaller.

Fortfarande går den inre dialogen ut på att övertyga mig om att fortsätta.

Längtar till dess den handlar om nöjet i att plåga sig lite till.

 

Vad gjorde jag idag då?

  • rensa avloppet i handfatet (började igår, men måste lossa fler fästen på röret)
  • tvättstugan
  • städa sovrummet
  • läsa igenom en artikel vi funderar på att försöka publicera
  • gymmet
  • städade lite i källaren
  • diskade

Nu är det mest att koppla av innan det är dags att sova.

Standardserierna: CSI och Navy CIS.

I morrn' har jag såklart ett stvl-möte inbokat, men f.ö. måste jag ta tag iett grundutbildningsuppdrag, som ska vara klart till onsdag morgon.

Måste vara kreativ!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

grattis till alla göranden du klarade av och dessutom träning. Härligt.Hoppaaas morgondagen blir bra

2012-02-06 @ 23:40:26
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0