Dulce de leche-brownies

Eftersom jag har kiosken på damlagets match i morgon var jag tvungen att bestämma något fikabröd att baka och ta med.
Med Dulce de Leche  i kylskåpet så letade jag efter recept där det ingår.
Hittade ett med brownies i långpanna.
200 g mjölkchoklad av god kvalitet var basen.
Fazer har en bra med 36% kakaohalt.
Sedan var det bara att klicka ut DLL'n på ytan.

Däremot var min form lite för stor så jag fick improvisera lite med utbakning och gräddning.

Dottern säger att de smakar mycket bra.
Måste nog gör en Lenas krämkaka också, eftersom jag inte vet om andra halvan av kioskbemanningen dyker upp.
Vet faktiskt inte vem det är, bara vem spelaren är.

Sitter och tittar på en engelsk forensics-serie.
Strax slut och då blir det en av de nya slaskdeckare jag just köpt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

tar du såna fantastiska bakverk till kiosken? Du är ju otrolig. Är det i kiosken du tillbringar helgen? Ser dig aldrig i cb känns det som.Ha en trevlig helg

2012-02-03 @ 23:45:12
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0