runSemester(torsdag, kvällsbabbel)

Fick för mig att baka lite.
 
Sen var det dags att åka till Kåmpe (igen), mjölken var slut (igen!).
Dotter övningskörde och sedan släppte jag av dem hos en kompis.
 
Är så glad att blomlådorna äntligen kommit igång.
Möjligen har jag vattnat lite dåligt.
Man tänker inte på att de blir törstiga trots att det inte är särskilt gassigt. Dessutom är de under tak och får inget av regnet heller.
 Tittade lite på de blommor jag inte har något ansvar för.
Det är så roligt att få ha vilda prästkragar på tomten.
 
Jag gillar nyponrosorna också.
Glömde att fota de vita när de blommade.
 Tittar lite lagom på OS.
Just nu spelar Sveriges herrar mot Island i handboll.
 
Träningsfritt idag.
Skönt!
Kanske ska fixa mig lite hallon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0