runRun(lördag, varierande)

Jodå, även i motionerandet kan det variera - mellan uselt och dåligt - som vädret.
Men jag tänker inte ge mig först. Jag ska vara  tjurigare! Så det så!
 
Upptäckte rätt snabbt att RunKeeper var inställd på "cues" varje minut (!) och var 500:e meter.
Det pratades hela tiden!
Glitchar i GPS'en ger också lite intressant touch på det hela.
Hade radiosporten på eftersom jag ville höra hur det gick för Therese Alshammar på 50m fritt.
Jag hade lite flyt och slapp tanten medan loppet gick.
 
Nu har jag sett mer OS, 10.000 m för herrar. Dom springer så ofattbart fort!
Diskuterar lite tekniska bloggdetaljer med dottern, men det börjar kännas läge att kvälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0