Heavy shopping!!

Så vad shoppar en modern kvinna?

Jo:

En mandelkvarn och ett ajfånskal såklart!
Mandelkvarnen för att mandelmjöl är så ohemult dyrt jämfört med att mala själv och ajfånskalet för att min bumper har börjat släppa ifrån sig småbitar.

Tyvärr har jag inte lyckats hitta en bumper utan fick ta ett silikonskal istället.

Däremot hittade jag en mycket vacker färg!
Slog till direkt.

Barnafadern skjutsar in brudarna på träning hos det eventuellt nya laget.
Själv ska jag gå till träningsvärket igen.

Brudsen och jag har pratat om att anmäla oss till blodomloppet...

Annars är det lugnt.
Diskmaskinen går!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Snygg färg. Har inte du en mandelkvarn sen förr. Jag har tre, ärvt några, ingen är väl helt perfekt men med fingertoppar som insats brukar de funka. Jag mal alltid mandel till semlorna för jag tycker det blir mycket godare. Har du hittat gott bakverk på mandelmjöl?

2012-04-10 @ 22:17:42
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0