Tappra typer

Så här kämpar de stackars fuchsia-blommorna:


På väg hem från jobbet tittade vi på dörrar, inför renoveringen.
När vi kom hem var maten klar.
Så skönt!

 



Baserat uteslutande på en viljeyttring, la jag iväg på en asfalttur 3 timmar efter middagen.
Kunde faktiskt inte ha varit sämre.
Snudd på bottenrekord.
Websudokun går också uruselt: efter 10 min har jag satt ut 3 siffror.

Egentligen var morgondagen inplanerad som ledig, men då hinner jag inte riktigt med på jobbet, så jag har flyttat den lediga dagen framåt i tiden.
Eftersom jag flyttat en hel del pga. terminsstart och undervisning så ser december mycket tilltalande ut.
Det ska bli skönt att kunna handla julklappar och stöka lite i lugn och ro.
Varje år tänker jag: i den här situationen skall jag inte försätta mig någon fler gång. Nu har jag chans att undvika det.
December 2010 får väl anses vara ett specialfall.

Nu ska jag hänga träningskläderna och sedan kojja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0