Suddigt

Livet kan också vara suddigt!
Idag har jag haft en ledig dag igen, eftersom jag hade styrt några framför mig.
Två den här veckan -- man skulle kunna vänja sig...
Det blev faktiskt en hel del gjort också:
  • tvättstugeinsats(er)
  • bakat matbröd själv (dottern gjorde surdegsbröd)
  • tränat
  • bakat en långpannekaka
  • stekt köttfärsbiffar (supergoda enligt min egen ringa mening)
  • diskat ett par vändor
  • dinerat med familjen
  • åkt iväg till GodaVännen för en kopp och en massa prat
  • taggar ner med en kopp grönt te
Tja, det känns bra när jag ser tillbaka på dagen.
Torsdag & Fredag är fullsmockade av inbokade händelser, så det blir inte direkt någon semester.
Lördag och söndag är nerlusade med matcher i både innebandy och fotboll.
--L-O-G-I-S-T-I-K--
I hjärnan på mig:

Nåja, nu kör jag en sudoku innan jag gör kväll.

Knappast rekordläge, men kanske nyttigt ändå?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för igår och allt gott du medförde. Hälsa ssk dottern för surdegbrödet, det går hem hos alla, jag måste nog få tigga både en herman o receptet. T om m smakade en skiva på morgon hon som ej äter bröd. Sömnen blev värdelös men M är ngrlunda t mods.

Tack tack. Ass är sjuk så jag är själv

2011-09-15 @ 11:22:10
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0