Ingen aftonsång

Helt ok dag.

I morse satt jag med på två exjobbspresentationer.

Trist för presentatörerna att det är så få som lyssnar.

Sedan försökte jag fixa lite med valinformationen, men blev konstant avbruten av diverse jag-har-bara-en-snabb-fråga vid dörren OCH per telefon.

Sist på dagen hade jag grupphandledning med två grupper.
Blev en del prat om professionalitet och inställning till studierna (ett av mina favoritämnen).

Under tiden hade barnafadern åkt och hämtat renoveringsgalningarna för att inhandla tapeter och färg.
Ska bli väldigt intressant att se vad de valt.

Sedan var det dags att dra hem.
Alla hade blivit så hungriga att vi inte orkade laga riktig mat, så det blev uppstekta kroppkakor och omeletter.

Surdegsdottern hade småbröd på jäsning och gräddade medan vi tog en kopp efter maten och fixade anagrammet.

Nu har jag tagit tag i sudokun och tittar på Navy CIS.

Borde nog diska...
I morrn' blir det bakning (till matchen på söndag) och tvättstugan.
Men först sovmorgon och fmk med lördagskrysset, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Kristina

hon är för duktig surdegsdottern. Har väl ärvt mammmans goda egenskaper. vi njuter fortfarande av det vi fick , varvas med köpebröd så det ska räcka länge

2011-09-23 @ 23:58:25
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0