Jobbigt med principer!

Ledig idag!

Själva poängen med att vara ledig är att ingen annan är det!
Då blir det en extrabonus för mig...

Tystnaden & ensamheten är välgörande och man slipper känslan av ineffektivitet eftersom ambitionen är att inte göra något alls.

Allt blir bonus!

Ska ta en tur till spåret senare.
Glömde notera lördagens tur som resulterade i rejält SB, inte för att det kändes så bra, men ok då om tiden blir bättre.

Finns ingen anledning att sitta ute och sola idag heller. Regnet har tillfälligt uppehåll, men ingen sol.

Kaffe är en del av ledigheten och just nu testar vi Skånerost. Har tidigare haft Hazienda och Mollbergs blandning.
Vet inte riktigt vad jag föredrar... Allt smakar rätt bra med grädde i.

Ska jag dricka svart blir det dock Gevalia kok(!), mellanrost.

Elände! Insåg just vem som tillverkar Zoegas :-(
Så var det slut med det då...
Usch vad jobbigt det är att ha principer.
Min bästa hudlotion tillverkas tyvärr också av ett no-no-företag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0