Enklast möjliga...

...är ju såklart att bli bjuden eller äta på restaurang :-)
Men det var inte aktuellt så jag skrapade i kylskåpet och gjorde en sallad på rester.
De överblivna grillkorvarna strimlades och slängdes i grillpannan.

En rätt stor bit prästost i mindre bitar, strimlad isbergssallad, paprika och körsbärstomater.
Kompletterat med penne och kokta ägg.
Planerat för tre, ätet av fem!
Nu har jag skjutsat brudarna på ett kvällsdopp och passade på att handla för i morrn.
Jag är så less på att laga mat!
Vill helst bara ha något kallt och vill absolut inte ställa mig i köket i värmen.
I morrn blir det Gazpacho.
Och jag ska göra i ordning den tidigt på dagen så att den är klar och välkyld när jag blir hungrig!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Såg gott ut. Delar din olust för laga mat o överhuvudtaget att tänka ut ngt. Idag hade alla fått svälta om ej ass hade förberett maten för jag var ej i form att fixa ngt.

Skönt att du njuter

2011-06-29 @ 22:41:14
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0