Strandhugg även idag


Vi vill självklart se Sveriges match mot Japan i kväll!
Vädret har varit hyfsat, även om det varit betydligt kallare idag än tidigare i veckan.

Jag satt i alla fall ute, även om man emellanåt fick idka engelsk badort, som vi brukar säga när man måste bylta på sig i en stol nere på stranden.

Vi lyxade till det och käkade på restaurang idag. Café Gammstugan.
Själv tog jag Fäbergare, biffar namngivna efter det närliggande Fäberget.

Ska se om jag kan pressa mig ut på en lite springtur innan matchen.
Måste bara skaffa lite avstånd till middagen först.

Just nu tittar vi på den andra semifinalen, Frankrike - USA, där det står 1 - 1.
Frankrike ser bra ut och har nog så många chanser som USA.

I skrivande stund 20 min. kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0