Porter i tanken

Japp, idag var det porter i tanken.

I form av portersås, för vi slog till och gjorde porterstek idag.

Ofta äts det mer sås än stek kan jag säga.

Så alla hemmavarande damer var fulltankade när det var dags för dagens träningspass.

Lite magkrångel men ändå SB på 2-varvsrundan.

Kändes inte alldeles tokigt heller. Speciellt andra varvet gick bra.

Det prunkar i fönstret i alla fall.

I morrn', eller eg. senare idag, ska jag fara på en tur mot okänt mål och okänt innehåll.
Jag påmindes av mamma och syster att jag hade en 50-årspresent innestående.
De kommer på förmiddagen och hämtar mig.
Ta med bikinin sa de.
Dagen har också tillbringats i bikini, ute på gräsmattan så klart.
Hemmet fortsätter att förfalla.
Nu är det dags att göra kväll så jag orkar upp och är klar när de dyker upp.
Båda är mycket mera morgonpigga än jag är :-(

Kommentarer
Postat av: kristia

hej

vad har du för trevlihgt å agendan idag.

lät ju kul m överraskning. hoppas du får dey trevligt. själv tankar jag järn sen i morse. som tur är tillbringade grannen son lunch här så det blev ite avbrott ha de bra kram

2011-07-04 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0