Otroligheter!

Under utflykten till ön hann det komma två söndags-DN.

Så söndagskryss var en av dagens plikter.
Tyckte att jag kände igen en ledtråd, och helt plötsligt en till...
Bilderna var oxå bekanta och själva "vitsen" föll på plats nästan av sig själv.
Då säger dottern, som skulle hjälpa mig, titta det står att lösningen ska vara insänd senast 11 februari, och lösningarna publiceras 18 februari.


Rubriken var Söndagskrysset 5.

Har skjutit upp första springturen två kvällar så idag fanns det ingen återvändo.
Träningsfrekvensen har varit väldigt låg på sistone: 2-7-13-20.
Konstigt nog så blev det SB med en minut på kontrollvarvet?!
Tja, vad vet man?
Kanske man orkar fortsätta ett tag till...

Har också försökt med svåra sudd-okun i samma tidning.
Redan suddat två gånger.
Trots att jag med stor sannolikhet löst även det.
Men sånt minns jag definitivt INTE.
Men snart är det klart hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0