Ingen hets


Bakade ett nytt bröd igår för att ha i frysen.
Obegripligt vad som håller ihop det hela?!

Druckit fm-kaffe och tittar lite på sim-VM.
Fixat lite med kameran, tycker att bilderna blir väldigt ljusa...
Har jag råkat välja någon inställning av misstag?
(det har ju hänt förut :-( )

Tror jag ska försöka lura ut mig på en tur strax, så det är bortgjort innan kvällen när några ordinarie aktiviteter drar igång.
  • Sonen har match.
  • dotterns lagträningar drar igång igen (i stan)
Dessutom:
  • den flyttande dottern behöver transport av flyttlådor.


Mina häng-saint paulior blommar hejdlöst och är roliga att titta på.
Kul att något blommar!

Annars är det lika stillsamt som vanligt den här sommaren.
Det regnade i morse, men nu har solen tittat fram.

Bloggen är också lika stillsam som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Kristina

så söta st paulor, vid tillfälle måste jag få ett skott.

Är det brödet du inte vet som hänger ihop av ngt obegripligt??? LCHF?



2011-07-26 @ 19:20:07
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0