Huxus fluxus?

Torsdag:
  • fotbollsmatch 9.40
  • besök i glasskiosken
  • inköp av mera slaskdeckare
  • hem till gräsmattan (kvalmigt)
  • varmt som 17.
  • ingen matlagningsork == köttbullar i tomatsås & makaroner
Fredag:
  • fotbollsmatch 10.30
  • gräsmattan (kvalmigt)
  • lunch/middag == spagetti & köttfärssås
  • fotbollsmatch 18.00
  • träningstur
Ben & Jerry's är väldigt gott.
Eftersom dottern säljer hela dagarna var jag bara tvungen att provsmaka.
Choklad är ju en favorit så jag gick bara på de tyngsta sorterna:
  • CHOCOLATE MACADAMIA
  • NEW YORK SUPER FUDGE CHUNK
  • COFFEE COFFEE BUZZ BUZZ BUZZ
Den sista var fantastisk god: Coffee ice cream with espresso bean fudge chunks, trots att det inte var så mycket choklad :-)

Glass och kaffe är så otroligt gott.
Skulle kunna leva på det på sommaren...

Lättlagat oxå :-)


Gårdagen ägnades åt fysisk aktivitet, andras och egen.
Två fotbollsmatcher och en tur till spåret.
Oroar mig lite för att jag håller på att få huxus fluxus :-(
Fick ett skavsår på vänster fot och testade att tejpa för spårspringet.
Var ok.
Gjorde årsbästa på två-varvs slingan!



Vad händer idag då?
  • dotterns studentrum töms på säng (pågående)
  • fotbollsmatch 16.00
  • åsså den eländiga matlagningen
  • ?
Bara 11 dagar kvar...

och det är ju inte direkt som att jag har kort semester heller..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt se dig igen. Började oroa mig för avsaknaden av blogginlägg. Det där med glass lät gott blev sugen. Jag har ätit en glass på hela sommaren, inte ens firat våren med blåbärsglass på torget som är en tradition. Trist.

Hallux valgus.Har du gått mkt i högklackade trånga skor? dDet är den vanligaste orsaken. Man kan operera!! Kram

2011-07-30 @ 22:24:54
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0