Förfärligt

Tog en tur i kvällssolen innan Sveriges match.

När jag stod ute och stretchade lite med dottern så gjorde Sverige 1 - 0. Härligt!
Men innan vi hann komma in gjorde Japan 1- 1.
Och sedan har det rasade det totalt.
Med 10 minuter kvar leder Japan med 3 - 1.

Verkar inte så troligt att vi ska slå Frankrike i match om bronset heller...

Snart åker vi tillbaka ut på ön.
Kanske blir det lite spel innan vi lägger oss.
Mycket sällskapsspel blir det.
Två av favoriterna är Klant och Rack-O.
I Klant ska man ta lite poäng och i Rack-O ska man ta mycket poäng.
Igår kväll spelade döttrarna, barnafadern och jag det ena spelet.
Eftersom jag tog lite poäng var jag tvungen (som protokollförare) att kalla spelet för Klant.
Men revanchen är min!

Slaskdeckarna går också bra.
Har just läst ut en riktigt bra, annorlunda, snudd på icke-deckare:

Handlar om gatubarn och hemlösa i Sverige.
Obehagligt, förfärligt!

Nu är matchen slut och vi samlar ihop träningskläder och lite kompletteringshandel.

Semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0