Enstaka gånger är det mysigt!

Åskan dånar och regnet står som spön i backen

Mitt ansträngda skinn tar tacksamt emot vilan.

Lider med dottern som har en ledig dag idag :-(

Glassförsäljaren är tyvärr bara ledig när det är dåligt väder, det ligger liksom i jobbets natur att vara direkt kopplat till solskenet :-(

Men mig går det ingen nöd på.

Dagen har startat på semester-vanligt vis:

  • frukost
  • kaffe
  • West Wing (Vita Huset)
  • lite bloggande
  • sudd-oku-X
Funderar på om jag ska starta en tvätmaskin innan jag gör en taxi-tur med fotbollsdottern som ska jobba med laget i stan under em.
Det var ju nu jag skulle fixa lite plant...
Problemet är at man känner sig osugen när det hällregnar
Tyvärr är GodaVännen på sjukhuset så jag kan inte mellanlanda där för kaffe med prat :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ursäkta bristen på kommentarer men jag har inte orkat läsa och inte heller blogga. Synd att jag ej var hemma idag. Blev det ngn blomtur? Kul att någon här i världen får solbränna.

2011-07-01 @ 22:26:10
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0