Bara 16 dagar kvar :-(

Så har ännu en dag gått.
Tog en sväng in till studentområdet med 5 flyttkartonger till dottern som ska vara hemflyttad igen innan 1/8.
Hon hängde med till köpcentrat vid älven.
Jag lurade med henne på en reatitt -- och vem fyndar??!
INTE JAG!
Efter makaronipuddingen blev hon kvar ett tag.
När jag skjutsade hem henne såg jag följande:

Så kan man också hantera sina julsaker :-)

När jag kom hem försökte jag ta en bild på den lilla som orkat slå ut:

 

Nu har jag snart avverkat alla sommarkryss och sudokusar som samlats på hög.

 

På TV är det mest gamla repriser, börjar bli less på det nu...

Bra att jag blir less iofs, då kanske orken att göra något kommer tillbaka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0