Ineffektiv tankeverksamhet

Tja, nu sitter jag här igen med jobbjobb, trots att jag svurit att inte göra sådant på helger och kvällar.

Det går alltså inte att lita på mig!
I huvudsak beror väl arbetsbehovet på att jag får alldeles för lite gjort på arbetstid. Mest sitter där och sitter verkar det som.
Och tamebannemej om det inte är problem med exempel.
Nu igen!
Trodde jag hade rett ut det där.... eller, ja det trodde jag väl egentligen inte :-(
Men det var det jag hade hoppats på.
Att det skulle vara löst nu.... ja i alla fall lite enklare....

Men åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
Jaja, bara att sätta igång annars går det på tok!




Kommentarer
Postat av: Kristina

ber du ska få till det.

2011-01-30 @ 19:24:59
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0