Historiens sämsta - trångt där...

Hur mycket s**t ska man behöva stå ut med?!
Jag skäms!
Vad är det vi sysslar med hela dagarna när det produceras så mycket urkass programvara??
Vi har ett webgränssnitt till telefonsystemet. Där ska man kunna lägga in besked och ställa in så att samtal skickas till växeln eller vidarekopplas.
Men det är helt oberäkneligt. Det kan ta flera minuter att logga in...
Nu försökte jag logga ut:

Vaddå ??????

Inser att jag på tisdag till veckan ska in i min nygamla arbetsuppgift med studievägledare. Helt plötsligt minns jag en del mindre roliga arbetsuppgifter som ingår. Ååååååååååååååååååååååååå.....

http://zaazu.comVill ingenting :-(

Men nu är det dags att jobba 10 minuter innan kaffet, och sedan blir det handledningspass i labbet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

visst är det märkligt vad man kan förtränga. Men du är ju proffs på det där o en supergod lyssnare och hör bakom vad som sägs

2011-01-28 @ 16:13:41
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0