Ännu en bit avklarad

Nu är kartongerna och ljusstakarna bortstuvade av mig och barnafadern.
Före:

Efter:

Stuvningen i förrådet är inte en av mina bästa grenar, så... just den delen fick min bättre stuvningshälft ta.

Nu tittar vi på:

19-17 efter 19 minuter i första.
Idag blev det lite kompledigt.
Hjälpte dottern lite, snabbkaffe hos GodaVännen, snabba ärenden på stan, lunch med gammal god vän som jag inte träffat på minst 5 år.
Till sist tog jag mig in på jobbet och gjorde lite administration inför nästa kurs (start 21/2).
Tja, då är det väl välförtjänt att åka hem sen då?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

absolut. Duktiga ni varit , inget blev gjort här ass blev dålig sen du gått

2011-01-25 @ 23:18:22
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0