Det blev ok, men...

...ingen ville jobba  med uppgiften.
Alla hade annat för sig, så jag fångade upp de frågor som hade dykt upp i labbet.
Men nu är det bara två dagar kvar så har jag avverkat den mest intensiva veckan.
Med 4 eller 6 timmar varje dag blir det tufft att hinna med förberedelserna.
Dom gör man ju normalt innan kursstart, men jag hade inte så mycket tid innan...
MNu tittar jag på Irené Huss - Tatuerad Torso. Har läst boken, men det är alltid kul att se hur det blir på film.

Hade tänkt göra en meginsats i tvättstugan men det bidde bara en maskin. Ska torktumla det och starta en maskin till, sen sova. Var så ruggigt trött i morse.
Jaja...


Har gjort liten insats för kommande ansökan.

Stressad i onödan över det :-(

(nu smyger det runt nån' i svart hood också, det brukar vara ett illavarslande tecken när man inte får se vem det är trots att mer än halva filmen gått!)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du får spara uppgiften till kommande kurser. Mord innan sänggåendet är inte riktigt min stil jag drömmer så mkt ändå. Hoppas du fick sova gott

2011-02-03 @ 13:02:11
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0