Rockymania

Gjorde klart (hoppas jag) jullapparna idag.

Puh!

Mutan var att få åka till GodaVännen på prat & kaffe.

Smakade faktiskt en Arnäsare (eller Anisbröd som vissa verkar kalla det...).

JUL!!!

Man kan bara beklaga att vi har så svårt att hitta tid att träffas :-(

Som julhälsning hade jag med en liten låda Rocky Road, för vilka vi delar förtjusningen.

(smakade på den oxå)

Kan man tänka sig godare?
Absolut bäst tycker jag den blir med lakrits-Dumle (såklart).
I morrn blir det en arbetsdag igen, men fredag är jag ledig.
Ja, från det statliga jobbet i alla fall.
Funderar på att griljerar skinkan i morrn kväll.
Måste baka "vita bröd" på fredag.
Tandregleringsdottern har dragit åt trådarna i veckan och därför önskat sig mjukt, lätttuggat bröd.
Borde nog sätta upp den gigantiska handlings"lappen" också.
Snart inte mycket att vinka på när det gäller matinköp.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men var tog min kommmentar från igår vägen? Tänk jag har inte ens öppnat burken idag , skall verklgien dra ut på njutningen. Så kul att du kom även om det var en snabbis.varför är tiden inte mer oändlig?

2011-12-22 @ 23:53:39
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0