Sakta, men ganska darrigt!

Med lite våld har jag lyckats få ur mig några meningar i den gemensamma artikeln. Letar nu källkod till ett av våra "favorit"-exempel. Men bara beskrivningen  går att uppbringa:

Men det är kanske inte så lyckat när allt kommer omkring. Verkar vara en abstrakt hierarki, vilket knappast är användbart som First User Defined Class (FUDC) som är ett av våra nya begrepp.

Ska nu traska iväg på ett seminarium om publikation i DIVA.
Ska ju snart göra det så det kan väl vara nyttigt. Men det tar TID.....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt se ett inlägg, som den trogna läsare jag är började jag bli orolig när jag ej hittade något inlägg tidigare. Tack för igår

2010-11-02 @ 18:30:25
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0