Nytt jobb

Nu ska jag försöka börja med mina review-uppgifter på den nordiska doktorandkursen.
En matematiker och en betong-ingenjör.
Inser nu att jag inte fått några särskilda instruktioner för vad som ska produceras... tror jag...
Får nog lusläsa alla förvirra(n)de mail som kommit.
Passar på att visa mina första "riktiga" glasögon, utprovade av optiker och allt!

Det mesta borde väl bli bättre nu?!
(helt plötsligt fungerar inte preview's redigeringsverktyg som de gjort tidigare, därav den något slafsiga borttagningen av bakkgrunden)

Kommentarer
Postat av: Kristina

du har min beundran för både glasögon o allt du gör. Jag har överlevt dagen

2010-05-18 @ 21:42:59
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0