Fortfarande varmt

Slog till med kjol både igår och idag, så kanske dags för ett litet mode-tips: Jeans och jeansblått. Jag kommer alltså att vara heltrendig i sommar, per automatik.

Försöker komma fram till hur jag ska ge feedback på mina två review-uppdrag (ca 6 sidor per uppdrag). Skall lämnas till författarna på fredag så nu är det dags att gå till beslut. Fattar dock inte hur det är tänkt att vi ska ha koll på detta efter kursträffen i mitten av april. Har nu lusläst både materialet och mina anteckningar.... Om det ska fungera som övning vill man nog ha lite mer tydliga direktiv, för det är ju ändå en kurs!

Ska dra iväg på ett seminarium också nu på fm. så det gäller att vara koncentrerad :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Myggen har kommit apropå väder rapporten

2010-05-19 @ 22:15:09
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0