Vitt & Trassligt!

Vitt, vitt, vitt! Så ser det ut ute och en del av det vita ska omfördelas.
Från: garageuppfarten
Till: avsides belägna snöhögar
där fötterna sjunker ner så att man liksom trampar i djupsnö.

Var ute i över två timmar före frukost med kända konsekvenser: bendarr, svimningskänslor odyl.
Som tur är har jag två otroligt snälla döttrar, som efter att ha sovit ut (och varit på klipperiet) gick ut och skottade halva uppfarten. Efter lunchuteätning, degade vi och nu är de ute en sväng igen.

Jag har trasslat med bredbandet eftersom telefonen inte fungerar (när har den eg. fungerat?), leverantören hade mig att koppla i och ur sladdar i en förfärlig takt och mängd och nu har vi ett långsamt men fungerande bredband o0ch telefonen går att använda.
"Måste vara något fel på telefonjacken" - vilket han noga påpekade är kundens ansvar. När han sen ville att jag skulle skruva upp telefonacket och koppla bort koppartrådarna orkade jag inte längre...
Möjligen kan alltihop bero på att vi håller på att byta ALL el i huset och att det i den processen hänt något som påverkat jacken??!
Gjorde ett test:

Så snabbt är mitt "bred"-band!
Testa själv, klicka på


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag verkade ha snabbare men däremot går det ej få igån msn har avinstallerat och oinstallerat om men det går inte ändå har du ngr ideer

2010-01-28 @ 21:47:06
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0